شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

اللهم إنّی اعوذ بک من نفسٍ لاتَشبع
و من قلبٍ لایَخشع
و من علم لایَنفع
و من صلاةٍ لاتُرفع
و من دعاٍ لایُسمع

بی زحمت

سه شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۰۵ ب.ظ

می شود یکی بیاید یادم بدهد چطور هدر و رنگ اینجا را عوض کنم؟

پیشاپیش خدا خیرش بدهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۸
عریضه نویس

نظرات  (۲)

این قالب خیلی خاصِ!
یعنی طراحی همه قسمت هاش با هم هماهنگِ
اگه هدرشو عوض کنی خیلی تو ذوق میزنه ها!
از من گفتن بود!

پاسخ:
می دونم. اول قالب رو عوض می کنم بعد هدر و رنگ رو!
توی قالب بیان می خواید دستکاری کنید؟
اگر بله در خدمتم :)
پاسخ:
ممنونم.
دیگر از صرافتش افتاده ام! :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی