شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

اللهم إنّی اعوذ بک من نفسٍ لاتَشبع
و من قلبٍ لایَخشع
و من علم لایَنفع
و من صلاةٍ لاتُرفع
و من دعاٍ لایُسمع

یک پرسش

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۰۶ ب.ظ
اینجا غمگین تان نمی کند؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
عریضه نویس

نظرات  (۴)

نظر من گم شد:(
من اینجا نظر داده بودم...

درباره غمگین بودنش حسی ندارم، اما تم روشن تر را بیشتر می پسندم. اگر فونت نوشته ها هم بزرگ تر بشه، بهتر میشه:)
۲۸ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۱۶ محدثه پیرهادی
نه :)
سلام
منزل نو مبارک
من رو غمگین میکنه نیلوفر بانو...
مبارکا باشد...
باشد که خانه آخرتتان را آیاد کند این خانه جدید...
پاسخ:
سلامت باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی