شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

اللهم إنّی اعوذ بک من نفسٍ لاتَشبع
و من قلبٍ لایَخشع
و من علم لایَنفع
و من صلاةٍ لاتُرفع
و من دعاٍ لایُسمع

ما

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ

مسلمانیم... و یک روز خوش ندیدیم به این عالم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۳
عریضه نویس

نظرات  (۴)

۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۲۹ کمی خلوت گزیده!
:(((
سلام
فکر می کنم متوجه منظورتون شده باشم از این جمله...
ولی به نظرم نباید این گونه گفت ، چرا که وقتی الگویی چون حضرت زینب سلام الله علیها در اوج مصیبیت هایشان  می فرماید ما رایت...
نه ما مسلمانیم ویک روز خوش به این عالم ندیدیم دیگر نباید ما اینگونه بگوییم
چون صحبت های ما برگفته از تفکرو اعتقاداتمان است...
و وقتی دست خدا را در کارها دید آتش گلستان می شود...
ان شاء الله که این روزهای تلخ، مقدمه ی آن روز خوش باشند...
۱۵ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۲ الـ ه ـام .ع
الهی که به قدمِ اماممون روزهای خوشمون سربرسه...
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی