شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

اللهم إنّی اعوذ بک من نفسٍ لاتَشبع
و من قلبٍ لایَخشع
و من علم لایَنفع
و من صلاةٍ لاتُرفع
و من دعاٍ لایُسمع

مذاکرات خود را چگونه گذراندید؟

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۰ ق.ظ

1) هیچ کسی به اندازه ی آقای خامنه ای نگهبان جمهوریت این نظام نیست، در مملکتی که هرکس گفت زنده باد مخالف من به عکسش عمل کرد. نمونه ی بارزش هم همین دولت فعلی که هرچه از دهنش درمی آید و لایق دشمن انقلاب بود نثار منتقدین داخل کرد...آقا از اول گفتند که من به آمریکا خوشبین نیستم اما اگر می خواهید مذاکره کنید، بروید تجربه کنید اما یادتان باشد من خوشبین نیستم. بعد که سر و صداها در داخل بلند شد، یک تنه، واقعاً تنه مقابل منتقدین که غالباً هم دل در گرو ایشان داشتند، پشتِ دولت و مذاکره کننده ها ایستاد آن هم به پشتوانه ی رأی مردم. و کیست که نداند، فقط و فقط ایشان بودند که می توانستند مخالفان و منتقدان داخلی را آرام و تا حدی ولو به مصلحت با تیم مذاکره کننده همدل کند.

2) بیایید فرض کنیم جای مخالف و موافق عوض می شد. یعنی این موافقین و اعوان و انصار دولت، مخالف بودند و منتقدین فعلی، موافق. چه کسی می توانست منتقدین را آرام و وحدت کشور را حفظ کند؟ به چه صراطی مستقیم می شدند این ها که به مصلحت هم که شده تشنج ایجاد نکنند و آرامش روانی مردم را برهم نزنند و رسانه هایشان را علیه چیزی که مخالف آن هستند کوک نکنند؟ کاش همیشه حزب اللهی ها مخالف بودند...!

3) اماما! این مجلسی که ما دیدیم در هیچ کجای امور نبود! باز هم دم این سنای آمریکا گرم که چیزی تصویب کرد که این ها هم به فکر افتادند، ورنه هنوز هم آن دو سه تا نماینده ی پر سر و صدا داشتند افشاگری می کردند و بقیه هم که از هفت دولت آزادند.

4) استقلال یعنی آزادی در وسعت یک ملت...! چه باشکوه است این تعبیر...

5) مطابق معمولِ همیشه خاک بر سر این دولت های مزدور و مزوِّرِ منطقه! دیگر کارشان به جایی رسیده که همراه اسرائیل ابراز نگرانی می کنند از توافق احتمالی، یعنی مثلاً ما منافع مشترک داریم علیه ایران! خوشا ما! که دشمنانمان هم صدقه سر دشمنی با ماست که زنده اند.

6) این جشن گرفتن حقاً خفت بارست. درست است که ما نفر به نفر اعتماد به نفس مان سقف را می شکافد اما در مقیاس ملی غرور کم داریم، به خصوص در مقابل این موبورها و چشم آبی ها، بیاید کمی پرستیژ از این آمریکایی ها یاد بگیریم.

7) والا لطیفه ها و شوخی ها قبل از خبر مربوطه به ما می رسید و از روی همان ها پیشامد را حدس می زدیم. بعد می گویند این مردم افسرده اند!

8) این توافق خوب یا بدش برای ما تجربه است، برای آن ها که در پی تجربه اند و عبرت می آموزند، خوب ببینیم، خوب بشنویم و به خاطر بسپاریم...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
عریضه نویس

نظرات  (۷)

جانا سخن از سوز دل ما میگویی

پاسخ:
لطف دارید.
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۱:۵۰ حسن صنوبری

«اماما! این مجلسی که ما دیدیم در هیچ کجای امور نبود»

نویسندۀ وبلاگ شکوائیه


خیلی خوب بود این جمله :)

تاریخی _ کلمه قصار ...

پاسخ:
چه بامزه بود! 
حتی لینک را باز کردم...
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۲ زهرا صالحی‌نیا
ما که داریم سعی میکنیم با متانت رفتار کنیم
خدا کمک مان کند تا آخر با همین فرمان برویم.
پاسخ:
خدا کمک تان می کند :)

۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۰ کمی خلوت گزیده!
ما أکثر العِبَر و ما أقل الاعتبار، خواهر!
پاسخ:
بله!
شما عضو توییتر هستی؟ انگار مطالب همۀ بچه های توییترو خلاصه کردی تو این پست!! 
پاسخ:
نه والا! من تقریبا عضو هیچ شبکه ی اجتماعی نیستم!
به قول روضه خوان ها :
مدینه گفتی وکردی کبابم...
پاسخ:
:)
بعله کاش همیشه منتقد ها حزب اللهی بودند...
من بارها و بارها به این جمله رسیده ام.
از جمله وقتی آقای روحانی با رایی اندکی بالاتر از پنجاه درصد و خلاف اکثر پیش بینی ها به ریاست جمهوری رسیدند و هیچ یک از کسانی که به کابوس هایشان انتخاب ایشان را می دیدند دم نزدند...



پاسخ:
به نظرم اینجاست که تفاوت نظر و ایدئولوژی خودش را نشان می دهد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی