شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

مشکلی حل نشد از مدرسه و صحبت شیخ/ غمزه ای تا گره از مشکل ما بگشایی

شکواییه

اللهم إنّی اعوذ بک من نفسٍ لاتَشبع
و من قلبٍ لایَخشع
و من علم لایَنفع
و من صلاةٍ لاتُرفع
و من دعاٍ لایُسمع

خوب است بدانید

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ب.ظ

جایزه ای در جشنواره ی فجر وجود دارد به نام بهترین فیلم از نگاه مردم. زین رو به شما برگه هایی می دهند که بعد از تماشای هر فیلم آن را داخل هرکدام از بخش های بسیار پسندیدم/ پسندیدم/ میانه / نپسندیدم/ اصلاً نپسندیدم صندوق بیاندازید و هرفیلم که بیشترین امتیازها را داشته باشد، سیمرغ بلورین می گیرد.

شنیده ها و دیده ها پای این صندوق ها:

بعد از فیلم اعترافات ذهن خطرناک من

خانم1 برگه ی رأی را در قسمت بسیار پسندیدم می اندازد.

 خانم 2 از خانم 1 می پرسد: از چه چیز این فیلم خوشت آمد؟ خانم 2 جوابی نمی دهد.

یادم نیست کدام فیلم بود:

خانم 1: از فیلم خوشت آمد؟

خانم 2: نه اصلاً

خانم1: ولی من خوشم آمد. و برگه را می اندازد در بسیار پسندیدم. خانم 2 هم می اندازد در همان قسمت.

دوباره خانم1: عه! چرا انداختی اینجا؟ خوشت نیومده بود که!

خانم 2 لبخند می زند: نه خب!

خانم 1: هر قسمتی که خودت دوست داری بندازااا!

بعد از فیلم کوچه بی نام:

ملیسا ذاکری بازیگر فیلم پای صندوق اول ایستاده و ابراز احساسات پاسخ می دهد و همه قربان صدقه ی هم می روند و دستش را گذاشته روی قسمت "اصلاً نپسندیدم" و شوخی می کند با همه!

پای صندوق دوم ستاره پسیانی بازیگر دیگر فیلم ایستاده و باز هم همه قربان صدقه ی هم می روند.

پای صندوق سوم باران کوثری ایستاده و آقایی کنار او که نمی شناسمش.

آقا حرفی می زند که مقطع می شنوم پس نمی نویسمش. 

باران کوثری: آره ! بچه ها وایستادن پای صندوق ها واسه همین کار!!

...

همین!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۹
عریضه نویس

نظرات  (۳)

واقعا!
من فکر کردم فقط داورها مشکل دارن
نگو مشکل عمومیه!
پاسخ:
یک سیکل معیوب!

خیلی خاطرۀ مهمی را نقل کردید. از شدت تعجب کردن دارم خسته می‎شوم. من این فیلمِ به‎شدّت شعاری را دیده‎ام. از همان ابتدا که به عنوان نامزد مطرح شد، باورم نمی‎شد که جزو سه فیلم برتر از نگاه تماشاگرها باشد. یعنی حتی اگر فقط ملاک «پسند عمومی» را مدنظر بگیریم.
ولی حالا حالم بهتر است، چون موضوع منطقی شد.

پاسخ:
از شدت تعجب کردن دارم خسته می شوم! نمی دانم اما گاهی فکر می کنم که در این فضا من اشتباهی ام!
پ ن: با خواندنِ این یادداشت، بیشتر از استکباری بودنِ بلاگفا عصبانی شدم، چون نمی‎گذارد این پیام مهم را به گوش دیگران برسانم.... البته خدا را شاکریم که ایمیل استکباری نیست!
پاسخ:
ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی